Día 07 - Reláxate e desfruta con Dulce Pontes

Cançao do mar de Dulce Pontes

Fui bailar no meu batel


Além do mar cruel
E o mar bramindo
Diz que eu fui roubar
A luz sem par
Do teu olhar tão lindo

Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração

Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo aonde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar contigo

Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração

Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo a onde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar contigo




REFLEXIÓN SEMANAL
1. Reflexionemos sobre o xa feito.
  • Como che foi nestes días?
  • Xa vai aló unha semaniña, crías que ía ir mellor ou peor?
  • Cres que melloraches algo?
  • Se tiveses que poñerte unha nota, cal sería?
Xustifica as túas respostas.

Exemplo do nome do arquivo de hoxe: 4A_Rei_Meli_día_07

Ningún comentario:

Publicar un comentario

E ti que dis?